Corona-update: Wij blijven geopend volgens de huidige richtlijnen.

In Nederland worden verregaande maatregelen getroffen voor de bestrijding van het corona-virus. Als gevolg hiervan zitten we inmiddels alweer een aantal weken in lockdown. Tot nu toe hebben alle maatregelen geen invloed op de service van Esders. We staan voor u klaar om te zorgen dat uw meetapparatuur de service en reparatie krijgt die nodig is. Orders worden behandeld en verstuurd zoals u dat van ons gewend bent.

Wat betekent dit voor u?

Om verspreiding van het coronavirus te voorkomen hanteren we de strikte richtlijnen die vanuit het RIVM zijn opgesteld. De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers staat voorop.

We willen u vragen om uw vragen zoveel mogelijk telefonisch op per e-mail te stellen. Als u apparatuur wilt insturen voor service of reparatie kun u dit rechtstreeks naar onze service afdeling in Duitsland sturen. Desgewenst kunnen wij voor u de verzending regelen.  Het is ook mogelijk om uw apparatuur af te geven bij ons in Tilburg.  We sturen het apparaat dan voor u door.

Online advies op afspraak

U kunt al onze producten terugvinden op de productpagina. Hier vraagt u eenvoudig online een offerte aan. Heeft u liever een persoonlijk adviesgesprek? Dit kan, maar het is door de huidige maatregelen erg lastig om bij u langs te komen. Wel is het mogelijk om bijvoorbeeld met Microsoft Teams te videobellen met 1 van onze verkoopmedewerkers.

Vraag gerust naar de mogelijkheden!

We houden het advies en de maatregelen van het RIVM nauwlettend in de gaten en brengen u op de hoogte als er veranderingen optreden die gevolgen hebben voor de service en het aanbod van Esders.

We vragen om uw begrip en hopen dat u gezond blijft!