Menu

Privacy-instelling

Wij gebruiken cookies op onze website. Sommige zijn essentieel, terwijl andere ons helpen deze website en uw gebruikerservaring te verbeteren.
Accepteer alle Accepteer alleen essentiële cookies

Esders Connect

Esders Connect

Esders Connect

Met ons nieuwe, web-based en AVG-compliant platform voor apparaatbeheer en documentatie van uw meetgegevens, bieden we u de optimale digitale ondersteuning.

Hoe werkt het?

U kunt uw meetgegevens papierloos en conform AVG beheren in het online portaal van Esders Connect. De gegevens van uw meetapparatuur worden hier overzichtelijk weergegeven en zijn in te zien door iedere geregistreerde medewerker van uw bedrijf. U kunt het online portaal van Esders Connect ook gebruiken om uw apparaten en uw bestellingen te beheren. Daarnaast kunnen instellingen in apparaten en rapporten worden geconfigureerd. Met de Esders Connect app kunt u wijzigingen in de apparaatinstellingen eenvoudig overzetten naar uw meetapparatuur.

Voorbeeldtoepassing van de smart memo met geïntegreerde lte-module

Het Esders Connect online portaal en de Esders Connect app geven u volledige flexibiliteit bij het beheren van uw meetgegevens, apparaten en bestellingen.

Uw voordelen

  • Directe aanmaak van testrapporten op de bouwplaats
  • Meetgegevens verzenden via lte, bluetooth of de app
  • Papierloze documentatie en centraal, digitaal beheer van uw meetgegevens
  • Geen software-installatie nodig
  • Directe toegang voor elke geregistreerde medewerker
  • Meetgegevensbeheer en apparaatbeheer in één online portaal
  • Downloads beschikbaar van certificaten, gebruikershandleidingen en andere productspecifieke documenten
  • Serviceplanning met één muisklik
  • Conform AVG

Algemene Q&A

  1. Het Esders Connect online portaal, dat via elke browser toegankelijk is.
  2. De Esders Connect app, die via de Google Playstore en Apple App store kosteloos te downloaden is.
  3. Esders meetapparatuur, die kan worden beheerd via het online portaal van Esders Connect of waarvan de metingen kunnen worden geüpload naar het online portaal.
  1. smart memo (optioneel met geïntegreerde lte-module, dan geen app vereist!)
  2. OLLI met app
  3. GasTest delta3 met app
  4. Druktest max (optioneel met geïntegreerde lte-module, dan geen app vereist!)

In het online portaal van Esders Connect kunt u al uw apparaten of producten beheren, zoals bijvoorbeeld certificaten, gebruiksaanwijzingen en andere documenten downloaden.

De configuratie van apparaatinstellingen werkt alleen voor de smart memo, de OLLI, de GasTest delta3 en de Druktest max.

In een meetapparaat met lte-module kunnen maximaal drie e-mailadressen worden opgeslagen. Deze zijn gekoppeld aan het betreffende apparaat.

In de Esders Connect app kunnen ook tot drie e-mailadressen worden opgeslagen. Deze kunnen voor verschillende apparaten worden gebruikt.

In het Esders Connect online portaal kunnen vier extra e-mailadressen worden opgeslagen en toegewezen aan een specifiek apparaat of een specifieke apparaatgroep.

U kunt al uw bestellingen (apparaatorders, serviceorders, reparatieorders) bekijken en beheren in het online portaal van Esders Connect.

Om gebruik te maken van het online portaal van Esders Connect moet u zich eenmalig registreren. Bent u al bij ons geregistreerd als klant, dan kunt u zich met één muisklik eenvoudig registreren in het online portaal.

Om gebruik te kunnen maken van digitaal meetgegevensbeheer moet u beschikken over een smart memo, OLLI, GasTest delta3 of Druktest max.

Om apparaatinstellingen over te dragen of om metingen te uploaden van apparaten zonder geïntegreerde lte-module heeft u de Esders Connect app nodig.

Het gebruik van het Esders Connect online portaal en het downloaden en gebruiken van de Esders Connect app zijn gratis.

Aan het verzenden van de metingen zijn kosten verbonden. Bij aankoop van een meetapparaat met lte-functie zijn 100 metingen inbegrepen. Vraag onze verkoopmedewerkers naar de meetdata-pakketten.

Esders Connect online portaal

Het online portaal van Esders Connect is onze centrale en digitale plek om uw meetgegevens, uw apparaten en uw bestellingen te beheren. Met uw persoonlijke toegangsgegevens kunnen u of uw collega’s overal en altijd inloggen en profiteren van de voordelen van papierloze documentatie en administratie.

Metingen en rapporten

Uw verzamelde metingen en rapporten worden beheerd en overzichtelijk weergegeven in de online portaal van Esders Connect. U kunt filteren op verschillende criteria om alleen geselecteerde metingen weergeven. Naar wens kunt u een volledig pdf-rapport van uw meting bekijken, lijsten met de metingen downloaden of gewoon meetgegevens in tabelvorm downloaden. Als u aanvullende gegevens op een rapport wilt corrigeren, kunt u deze eenvoudig wijzigen in de betreffende meting en direct een gecorrigeerd pdf-rapport laten genereren. Door apparaatgroepen te maken, kunt u verschillende instellingen voor meerdere apparaten tegelijk instellen, bijvoorbeeld meerdere stamgegevensrecords die automatisch worden afgedrukt als koptekst in het rapport van het pdf-bestand. Zo kunt u voor elke vestiging een groep met eigen “filiaalstamgegevens” maken. Bovendien kunt u via apparaatgroepen speciale apparaatinstellingen instellen, bijv. de configuratie van de aanvullende gegevens (MDE), die dan tijdens een beproeving worden opgevraagd (standaard “bestelnummer”, “postcode, locatie” enz.).

Mijn apparaten

Door de directe koppeling tussen het meetgegevensbeheer en het apparaatbeheer heeft u in het gedeelte “Mijn apparaten” eenvoudig toegang tot de belangrijkste gegevens van uw meetapparaat. Hier vindt u algemene informatie over het apparaat, kunt u apparaten toewijzen aan een contactpersoon en ziet u automatisch documenten zoals de laatste versie van de gebruiksaanwijzing en certificaten. U kunt de bestelgegevens inzien van het apparaat, de volgende onderhoudsbeurt en of er een nieuwe softwareversie beschikbaar is voor uw apparaat.

Mijn bestellingen

Onder Bestellingen vindt u een volledige lijst van alle bestellingen, bijv. serviceorders, bestellingen van nieuwe apparaten, reparatieorders, enz. U kunt de details van elke bestelling bekijken en de huidige status van een lopende bestelling opvragen.

Onder “Mijn apparaten” heeft u de mogelijkheid om voor elk apparaat een serviceafspraak of reparatie te boeken, die dan onder “Mijn bestellingen” komt te staan. Onder “Mijn tegoed” vindt u een overzicht van uw actuele tegoed voor het gebruik van digitaal meetgegevensbeheer. Met behulp van de lijst kunt u evalueren hoeveel metingen door welk apparaat zijn verzonden.

Q&A online portaal Esders Connect

In het meetgegevensoverzicht worden standaard 10 metingen getoond (weergave kan worden aangepast in het onderste gedeelte van de metingenlijst). De lijst wordt niet gefilterd en is gesorteerd op de datum waarop de meting is uitgevoerd. Onder de filters kunt u zoeken op naam van de beproeving, serienummer van het apparaat of een periode zodat alleen die metingen worden weergegeven die voldoen aan de ingestelde criteria. Nadat u een nieuwe zoekparameter heeft geselecteerd, moet u de lijst met metingen bijwerken. In de geavanceerde zoekfunctie kunt u aanvullende zoekcriteria aanmaken om de meetlijst verder te beperken. U kunt via “Meer filters” een nieuwe regel aanmaken en zoekparameters individueel instellen. Alle ingestelde zoekparameters kunnen worden verwijderd met behulp van de “vuilnisbak”-knop aan de rechterkant van de filterzoekopdracht.

Allereerst gaat u naar details van een meting. Hier kunt u het gewenste zoekcriterium markeren als favoriet ​​(gele ster). Als u een item met een gele ster heeft gemarkeerd  kunt u deze zoekparameter in de filterzoekopdracht onder “Extra filters” selecteren.

Wanneer u aanvullende gegevens (MDE) moet corrigeren of aanvullen, omdat de invoer op de bouwplaats niet is gelukt, of dat de invoer niet klopt, kunt u dit corrigeren in de details van een meting. De ingevoerde gegevens worden hier weergegeven. Als u over de juiste autorisatie beschikt (“Metingen bewerken”), kunt u de invoer wijzigen en het gecorrigeerde rapport direct bekijken. U moet de voltooiing van de wijzigingen bevestigen met “Opslaan”.

Pdf-rapporten van elke meting worden automatisch beschikbaar gesteld in het metingenoverzicht onder “Beheer van meetgegevens” – “Metingen”. Voor individuele metingen klikt u direct op de downloadpijl van de betreffende meting in de overzichtskaart. Als u naar de “Details” van een individuele meting gaat, kunt u met de downloadpijl in de menukop kiezen tussen het downloaden van een rapport (pdf-bestand) of een meetgegevenstabel (csv-bestand).

Als u meerdere metingen tegelijk wilt exporteren, gebruik dan de downloadpijl in het zoekfilter van het meetgegevensoverzicht. Hier kunt u kiezen of u voor elke geselecteerde meting één pdf-bestand of één csv-bestand (meetgegevens in tabelformaat) wilt downloaden. Met deze downloadpijl wordt de gehele weergegeven metingenlijst geëxporteerd. U kunt de instelling “Weergaves per pagina” in de onderste balk van de metingenlijst gebruiken om de meetlijst te beperken/uit te breiden.

In “Apparaatbeheer” – “Mijn groepen” kunt u bijvoorbeeld voor meerdere vestigingen een aparte groep aan te maken. U kunt voor elke groep eigen instellingen vastleggen. Dit kunnen bijvoorbeeld verschillende stamgegevens zijn die automatisch worden weergegeven in de koptekst van het meetrapport. U kunt ook voor een groep een eigen configuratie van de aanvullende gegevens (MDE) in het apparaat definiëren. Om groepen te beheren, heeft u de machtiging “Groepen bewerken” nodig.

U kunt een nieuwe groep maken met het “plus”-symbool. U kunt het “potlood”-symbool in de groepsnaam gebruiken om toegang te krijgen tot de groep en instellingen te wijzigen of de groep te verwijderen.

Alle apparaten die aan u zijn toegewezen, bevinden zich standaard in de groep “Default (Standaard)”. Als u een andere groep hebt gemaakt, kunt u nu individuele apparaten naar het witte veld van een andere groep slepen (klik op het apparaat, ingedrukt houden en sleep het over).

U moet de wijzigingen aan groepen bevestigen met “Opslaan”.

In “Apparaatbeheer” – “Mijn groepen” kunt u de instellingen van een groep wijzigen via het “potlood”-symbool. In de groep kunt u de groepsnaam bewerken en stamgegevens wijzigen. U kunt het logo dat op de rapporten wordt weergegeven, wijzigen met behulp van het “plus”-symbool in het logo.

U moet de wijzigingen in de groepsinstellingen bevestigen met “Opslaan”.

U kunt de MDE-velden voor gegevensinvoer van een apparaat configureren in “Apparaatbeheer” – “Mijn apparaten”, nadat u in de details van het betreffende apparaat bent gegaan via het “Info”-symbool. Bewerken kan worden gestart via de knop “Bewerk MDE-gegevens”.

Dit is ook mogelijk in “Apparaatbeheer” – “Mijn groepen”. U kunt daar zowel de velden voor afzonderlijke apparaten, als voor een complete groep apparaten instellen.

Zoek in “Mijn groepen” het apparaat waarvoor MDE-velden moeten worden gewijzigd en klik op het “Info”-symbool en vervolgens op “bewerk MDE-gegevens”. Er verschijnt nu een lijst met menupunten die op het apparaat zijn geïnstalleerd. Voor elk menupunt is een standaardconfiguratie voor gegevensinvoer (MDE) opgeslagen (onze fabrieksinstelling). U kunt de configuratie wijzigen door op een menupunt te klikken (meer hierover in de volgende vraag).

U moet de wijziging van de configuratie bevestigen met “Opslaan”.

Als u weer in “Mijn groepen” bent, kunt u “MDE-velden kopiëren” gebruiken om de configuratie van een apparaat over te dragen naar een hele groep. Selecteer de groep (doel) waarnaar de overdracht moet plaatsvinden en selecteer het individuele apparaat (bron) van waaruit de configuratie moet worden overgedragen. Zodra u met “Opslaan” bevestigt, wordt elk apparaat in de geselecteerde groep voorzien van de ingestelde configuratie.

Voor elk menupunt kan een afzonderlijke configuratie voor invoervelden (MDE) worden ingesteld, die tijdens de beproeving in het apparaat worden opgevraagd. U kunt invoervelden aanpassen en/of toevoegen. De ingevoerde gegevens (MDE) worden bij iedere beproeving automatisch op het pdf-rapport geplaatst. De eerste vier items (weergegeven met grijze achtergrond in Esders Connect) worden altijd weergegeven in de koptekst van het pdf-rapport (in het veld linksboven). Alle overige posities worden mogelijk niet op het rapport weergegeven. Handtekeningvelden worden apart behandeld. Voor elk item kunt u de “Naam” en het type specificeren. De selectie “Type” omvat tekst (normale tekstinvoer), selectievakje (selectie vinkje wel of niet ingesteld), handtekening (handtekening) of keuzelijst (u kunt verschillende opties specificeren, die in het apparaat kunnen worden geselecteerd).

De selectie “Printen” bepaalt of een invoer op het rapport van de thermische printer wordt afgedrukt.

De selectie “Verwijderen na meting” bepaalt of een invoer in het apparaat voor een volgende meting moet worden overgenomen of niet.

Gebruik het “plus”-symbool om een ​​nieuwe regel aan te maken die u kunt configureren.

De geselecteerde regel wordt verwijderd met het “X”-symbool in een regel.

U moet de wijzigingen in de MDE-configuraties met “Opslaan” bevestigen.

In “Apparaatbeheer” – “Mijn groepen” kunt u de instellingen van een groep wijzigen via het “potlood”-symbool. Naast de e-mailadressen die in de apparaten worden ingevoerd, kunt u permanent 4 andere e-mailadressen invoeren waarnaar het rapport altijd wordt verzonden.

U moet de wijzigingen in de groepsinstellingen bevestigen met “Opslaan”.

In “Apparaatbeheer” – “Mijn apparaten” heeft u de mogelijkheid om de opgeslagen documenten en certificaten voor elk apparaat te bekijken en te exporteren. Selecteer het gewenste apparaat uit de lijst of gebruik de zoekfunctie om het te vinden. Het “Info”-symbool brengt u naar de details van het apparaat. Hier kunt u met het downloadsymbool afzonderlijke of alle certificaten downloaden of bijvoorbeeld de nieuwste versie van de gebruiksaanwijzing downloaden.

In “Apparaatbeheer” – “Mijn apparaten” kunt u voor elk apparaat een service boeken. Selecteer het gewenste apparaat uit de lijst of gebruik de zoekfunctie om het te vinden. Het “Info”-symbool brengt u naar de details van het apparaat. Wanneer u op de knop “Service / -s” klikt, verschijnen er verschillende serviceopties die u voor uw apparaat kunt selecteren. Selecteer de gewenste dienst en druk op “Opslaan”. De geselecteerde dienst bevindt zich nu in uw winkelwagen, die rechtsonder op de pagina wordt weergegeven. U kunt nog een andere service voor een apparaat toevoegen in uw winkelwagen of direct naar de winkelwagen gaan en bestellen via “Aanvragen”.

Een lijst van alle actieve en voltooide bestellingen wordt weergegeven onder “Bestellingen” – “Mijn bestellingen”. Via het symbool “Info” kunt u de details van een bestelling bekijken. U kunt de zoekfunctie gebruiken om op trefwoorden, bestelnummers of typen te filteren. Met het downloadsymbool kunt u een lijst met alle weergegeven orders exporteren.

Onder “Instellingen” – “Gebruikersbeheer” kunnen voor elke gebruiker verschillende autorisaties worden gedefinieerd. U moet de autorisatie “Beheerder” hebben om autorisaties te kunnen verlenen. Voor uw bedrijf worden standaard 1-2 personen door ons voorzien van “Beheerder”-rechten. Dit zijn meestal de mensen van uw bedrijf die zich als eerste hebben geregistreerd als gebruikers in Esders Connect. Indien u zelf geen “Beheerder”-rechten heeft, vindt u onder “Gebruikersbeheer” de contactgegevens van uw beheerder, zodat u met deze persoon contact kunt opnemen over de autorisaties.

Onder “Instellingen” – “Gebruikersbeheer” is er de mogelijkheid om voor elke gebruiker verschillende autorisaties te definiëren. Autorisaties worden verleend en beheerd door gebruikers met “Beheerder”-rechten (zie vorige vraag).

De volgende autorisaties zijn beschikbaar:

Beheerder
Heeft alle rechten en kan de rechten van andere gebruikers beheren.

Toon alle apparaten
Alle apparaten van het bedrijf zijn zichtbaar onder “Mijn apparaten”. Als deze autorisatie niet is verleend, zijn alleen de apparaten zichtbaar die persoonlijk aan deze gebruiker zijn toegewezen (toewijzing via “contactpersoon” in het betreffende apparaat).

Apparaten bewerken
Recht om vermeldingen op zichtbare apparaten te bewerken (bijv. contactpersoon, servicecontact, enz.).

Groepen bewerken
Recht om apparaatgroepen aan te maken/te bewerken (inclusief stamgegevens, bedrijfslogo) en om de MDE-configuratie van een apparaat/apparaatgroep te bewerken.

Toon alle bestellingen
Alle bestellingen van het bedrijf zijn zichtbaar onder “Mijn bestellingen”. Als deze autorisatie niet is verleend, zijn alleen bestellingen voor die apparaten zichtbaar die persoonlijk aan deze gebruiker zijn toegewezen (toewijzing via “contactpersoon” in het betreffende apparaat).

Toon meetgegevensbeheer
Meetgegevensbeheer is geactiveerd en alle metingen van het bedrijf worden weergegeven (inclusief rapport/meetgegevens downloaden).

Metingen bewerken
Maakt latere bewerking van metingen mogelijk, d.w.z. bewerking van de invoer in de aanvullende gegevens (MDE).

De Esders Connect App

De Esders Connect app is een centrale koppeling tussen de meetapparatuur en het Esders Connect online portaal. Met behulp van de Esders Connect app kunt u metingen van uw apparaat uploaden naar het Esders Connect online portaal en rapportages naar e-mailadressen sturen, ook als uw meetapparaat geen geïntegreerde lte-module heeft. Ook kan de Esders Connect app worden gebruikt om aangebrachte wijzigingen in het Esders Connect online portaal over te dragen naar de apparaten. Dit betreft bijvoorbeeld configuraties van aanvullende gegevens (MDE), aanvullende menupunten, apparaatinstellingen, talen of software-updates. De Esders Connect app maakt datatransfer tussen het meetapparaat en het portaal in beide richtingen mogelijk.

Daarnaast kan de Esders Connect app een koppeling zijn tussen uw eigen app en ons meetapparaat. Hiervoor voorzien wij u van speciale aansluitingen/interfaces, die onder het kopje speciale toepassingen nader worden toegelicht.

De belangrijkste functies van de app

Stuur voltooide metingen als een pdf-rapport en upload ze naar het Esders Connect portaal!

Maak via Bluetooth verbinding met het meetapparaat en lees het meetgegevensgeheugen uit. Selecteer maximaal drie e-mailadressen waarnaar een volledig pdf-rapport van de meting wordt verzonden. Voordat u dit doet, heeft u de mogelijkheid om via de Esders Connect app aanvullende gegevens in te voeren of indien nodig te corrigeren.

Vul extra gegevens (MDE) in via de QR-code/barcode!

Naast de mogelijkheid om aanvullende gegevens te bewerken of in te voeren (MDE) en vervolgens de bijgewerkte meting te versturen, is de Esders Connect app uitgerust met een QR-code/barcodescanner. De gegevens die in een code zijn opgeslagen, kunnen via de scanner direct naar een MDE-veld worden overgebracht. Het is ook mogelijk om meerdere MDE-velden tegelijk in te vullen met behulp van een QR-code (in de juiste opmaak). Uitgebreide informatie hierover vindt u in de Q&A.

Esders Update Tool is geïntegreerd in de app!

Om het updaten van het apparaat te vereenvoudigen en ervoor te zorgen dat uw apparaten zoveel mogelijk met de nieuwste firmware werken, is de Esders Update Tool in de app opgenomen. U heeft  dus geen computer of Esders LINK meer nodig! Telkens wanneer er een verbinding tot stand wordt gebracht tussen de Esders Connect app en een Esders meetinstrument, wordt gecontroleerd of er een nieuwe firmwareversie beschikbaar is voor het meetinstrument. Dit geldt ook voor updates van de configuratie van de aanvullende gegevens (MDE) en voor aanvullende opties (bijv. nieuwe menupunten, nieuwe talen, enz.). Deze updates zijn nu eenvoudig via de app te installeren!

Esders Connect App voor alle besturingssystemen beschikbaar

De Esders Connect App is beschikbaar voor zowel iOS als Android. Voor gebruik met een Windows Phone of het gebruik van een PC, hebben wij de Esders Connect PC software geprogrammeerd. Bij gebruik van een PC raden wij aan een Esders LINK aan te sluiten om problemen met de bluetooth-verbinding te voorkomen.

Q&A Esders Connect App

  1. WELKOM
    Met behulp van de Esders Connect app stuurt u uw meetgegevens direct naar kantoor en naar het Esders Connect portaal.

  2. SALDO METINGEN
    U kunt onze app gratis gebruiken om bijvoorbeeld apparaat-updates uit te voeren. Om uitgevoerde metingen uit te lezen en te uploaden naar het Esders Connect portaal of om de rapportage naar e-mailadressen te sturen, heeft u een tegoed nodig. Neem hiervoor telefonisch of per e-mail contact met ons op.

  3. INSTELLINGEN
    In de instellingen van deze app kunnen maximaal drie e-mailadressen worden opgeslagen waarnaar het rapport van een uitgevoerde meting moet worden gestuurd. Als u wilt dat de gps-positie van het apparaat wordt overgedragen naar de kaartweergave in de Esders Connect portaal, kunt u dit ook selecteren in de instellingen.

  4. VERBINDING
    Voordat u metingen kunt uitlezen en verzenden, moet u het Esders-meetapparaat via Bluetooth verbinden met de smartphone of tablet. Tijdens het verbindingsproces wordt gecontroleerd of er updates voor het Esders-meetapparaat zijn die desgewenst kunnen worden geïnstalleerd. Na een succesvolle verbinding via Bluetooth worden de metingen uit het datageheugen van het Esders-meetapparaat uitgelezen.

  5. EXTRA GEGEVENS
    Met behulp van deze app kunt u de aanvullend ingevoerde gegevens van een meting (ordernummer, locatiegegevens etc.) wijzigen. U kunt ontbrekende gegevens toevoegen of bestaande vermeldingen wijzigen. Met een geïntegreerde barcode-/QR-codescanner kunnen de gegevens ook worden ingevuld zonder tekst in te voeren via de smartphonecamera. Vervolgens kunt u de bijgewerkte meting opnieuw verzenden.

  6. WWW
    Beheer van de verzonden metingen is mogelijk in het Esders Connect portaal

Met de Esders Connect app heeft u de mogelijkheid om aanvullende gegevens (MDE) in te voeren door een code te scannen (QR-code, barcode, etc.). De meest voorkomende codeformaten worden ondersteund.

Wij bieden u twee mogelijkheden om te scannen:

Informatie opslaan als tekst in een code: Door de code te scannen, neemt de Esders Connect app de opgeslagen tekst over en vraagt ​​u in welk veld van de aanvullende gegevens deze tekst moet worden geïmporteerd.

Sla meerdere stukjes informatie als opgemaakte tekst in een code op en importeer meerdere gegevens tegelijk: door de code te scannen, neemt de Esders Connect app de opgeslagen informatie over en importeert deze automatisch in het bijbehorende veld. De informatie in de code moet worden opgemaakt volgens het volgende voorbeeld. 

Voorbeeld voor de volgende configuratie van de aanvullende gegevens (MDE):

  • Projectnummer
  • Locatie
  • Straat
  • Postcode / plaats

De code moet als volgt worden geconfigureerd:

  • mde: projectnummer = Tekst1;
  • Locatie = Tekst2;
  • Straat = Tekst3;
  • Postcode, plaats = Tekst4

Na het scannen van de correct opgemaakte code, zou de Esders Connect app het volgende moeten weergeven:

  • Projectnummer: Tekst1
  • Locatie: Text2
  • Straat: Tekst3
  • Postcode, plaats: Text4

Esders Connect in detail

U heeft nu de essentiële onderdelen van Esders Connect leren kennen. U weet hoe het Esders Connect online portaal werkt en dat de Esders Connect app een interfacefunctie vervult tussen het meetinstrument en de online portal. Met Esders Connect kunt u uw meetgegevens digitaal versturen en centraal beheren. Voor iedereen die graag een gedetailleerd overzicht wil, hebben we de netwerken en interfaces van ons systeem in een overzicht samengebracht. Welke speciale functies en interfaces wij verder nog voor u ter beschikking stellen, leest u in de volgende paragraaf.

Speciale toepassingen voor datatransmissie

Als u speciale applicatie-eisen heeft voor bijvoorbeeld het verzenden van het pdf-rapport per e-mail of de Esders Connect app niet precies voldoet aan wat u nodig heeft, bieden wij u verdere speciale toepassingen op het gebied van gegevensoverdracht. Voor elk onderdeel van ons systeem hebben we een individuele oplossing klaar, of het nu gaat om een meetapparaat, de Esders Connect app of het online portaal is. De volgende oplossingen zijn door onze IT-afdeling ontwikkeld:

  • Esders LTE rest
    Individuele gegevensoverdracht van het meetapparaat direct naar uw ERP-systeem.
  • App2App
    Individuele communicatie van uw app met de Esders Connect app via Bluetooth.

Nieuwsgierig geworden?

Onze collega’s helpen u graag verder.

Uw privacy

Door onze online aanwezigheid in sociale netwerken op te roepen

Door onze online aanwezigheid in sociale netwerken op te roepen, worden uw persoonlijke gegevens door de betreffende aanbieder verwerkt. U dient daarom ook de privacyvoorwaarden van de betreffende aanbieder te lezen en te accepteren, voor wat betreft de exacte omvang, het doel, de rechtsgrondslag, de bewaartermijn en uw rechten met betrekking tot deze verwerkingen van uw persoonsgegevens.

Door diensten van derden te integreren

Door de integratie van diensten van derden op onze website, kunnen uw persoonsgegevens worden verwerkt door de betreffende aanbieder. U dient daarom ook de privacyvoorwaarden van de betreffende aanbieder te lezen en te accepteren, voor wat betreft de exacte omvang, het doel, de rechtsgrondslag, de bewaartermijn en uw rechten met betrekking tot deze verwerkingen van uw persoonsgegevens.

Door diensten van derden te integreren

keyboard_arrow_up shopping_cart 0