Menu

Ons Klantenportaal

Sinds begin 2020 is het klantenportaal van Esders online. Onze klanten hebben de mogelijkheid om in te loggen met hun persoonlijke inloggegevens.

Omdat hier vaak vragen over zijn, willen we deze hieronder graag beantwoorden zodat ook u de voordelen van het klantportaal in uw dagelijkse werk kunt ervaren.

Wat zijn de voordelen van ons klantenportaal?

  • Papierloos beheer van uw apparaten
  • Overzicht van de bezorgstatus en verzendinformatie van uw bestellingen
  • Downloaden van certificaten, gebruiksaanwijzingen en andere productspecifieke documenten
  • Directe link naar de Esders blog

Eenmalige registratie

Eenvoudig met uw e-mailadres

Om toegang te krijgen tot het Esders-klantenportaal, is de eerste stap het registreren. Het gewenste e-mailadres kan worden ingevoerd op de klantenportaalpagina partner.esders.de/nl onder het menupunt Registratie.

U ontvangt vervolgens van ons een e-mail met uw inloggegevens.

  • Als uw e-mailadres bekend is in ons systeem, worden alle apparaten en bestellingen die aan uw e-mailadres zijn toegewezen, weergegeven.
  • Als niet al uw apparaten worden weergegeven, neem dan contact met ons op voor het toewijzen van apparaten.

Startpagina klantenportaal

Overzichtelijk en eenvoudig in gebruik?

Met uw inloggegevens kunt u inloggen op het klantenportaal en wordt de startpagina geopend. Hier ziet u een overzicht van uw laatste bestellingen en de aan u toegewezen serviceapparaten waarvan de service is verlopen.

Worden er geen apparaten weergegeven?

Mocht u geen apparaten zien, neem dan direct contact met ons op! Mogelijk zijn de serienummers van uw apparaten nog niet aan u toegewezen. Zodra wij de apparaten hebben toegevoegd, zijn alle voor u relevante apparaten zichtbaar.

Inzicht in uw bestelling

Voordelen voor onze klanten

Onder het menupunt Bestellingen vindt u gedetailleerde informatie zoals artikel, afleveradres, contactpersoon en afleverbonnummers.

keyboard_arrow_up